The Relzers Song – wedding gift from my Sis-in-Law

Best Sister-In-Law Ever

I’m not even sure where to start with my feelings about this one!

Basically – my *new* Sister in Law absolutely ROCKS !!!!

 

Backdrop:

So last week we had our wedding – our ‘real’ wedding. Our ‘legal’ wedding took place in August 2016 but in our minds, this was always our real wedding. And holy moly did it live up to everything we had hoped for and ya know what, it literally kicked the shit out of our expectations!!!

(I’m writing a post about our big day separate to this because I wanted to get this song out there).

AimeeINTRODUcING the very talented:

Aimee Rose Keenan – this is her just in case you’re wondering!

Unknown to us until the day after our wedding, Aimee’s card included a USB stick. My Mother-In-Law was slightly excited and kept saying, ‘Oh, open Aimee’s card, go on, you’ll love it‘ so we did exactly that.

When we watched it first, I cried. The Missus cried. Big blubbering mess the pair of us!!! Not afraid to admit that. It was so amazing to think that Aimee not only sat down to write the lyrics for a song completely about us, but she also sang it along with 4 other musicians from her college (she is studying Music & songwriting) and had it assessed as part of her course. Amazing.

Take away the fact that it’s about us – even if I didn’t have that attachment to it – it is still an amazing song and Aimee’s voice is just unreal. 5 star stuff.

You hear of people & songs going viral and they become an instant success, I’d love for something special to happen when people listen to this. You can’t orchestrate something to go viral – either it does or it doesn’t – but folks, it you like this song, share the shit out of it.

‘The Relzers Song’

BTW – just to explain what ‘Relzer’ means. Basically, it’s me & The Missus. Mel is known as Melzer & I’m known as Rosser so Relzer is a mash up of both.

Alright, enough shite out of me – play the dam song man!!! (Sound quality isn’t 100% BTW).

‘The Relzers Song’ by Aimee Rose Keenan.

Somewhere between cotton sheets and a sweet dream,
Found a perfect pair
Bars to planes to rugby games
Chasing everywhere

And it feels like this is gonna last
Feels right, this is gonna last

He owns one pair of jeans, ripped at the seams
Makes jokes at the worst times
She has boxes for everything
Always loves to win
Lives life to the nines

And it feels like this is gonna last
Feels right, this is gonna last

Cause ooh
It’s a luxury to hear your heartbeat
So hypnotic I could fall asleep
To your breathing
Ooh
Old choices don’t mean much
Forgotten by your touch
Your love’s what I’ve been needing

Scary to take these steps
Knowing the consequence
For you I’ll dive head first
Endeavor together for worse or for better
Happily submersed

And it feels like this is gonna last
Feels right, this is gonna last

Cause ooh
It’s a luxury to hear your heartbeat
So hypnotic I could fall asleep
To your breathing
Ooh
Old choices don’t mean much
Forgotten by your touch
Your love’s what I’ve been needing


Delighted to link up with…

Sticky Mud and Belly Laughs
Rhyming with Wine
DIY Daddy Blog

16 Comments Add yours

  1. Erm how incredibly talented is your sister in law?? This is absolutely stunning! I too would have been a sobbing wreck! Gorgeous. Thanks so much for sharing it. The world needs this!

    1. ‘The world needs this’ – I love that!!!! Agh stop, she is so talented. Her future is bright that’s for sure. I can’t stop listening to it. Even if you take away the fact that it was written about us from when we met, the song & it’s performance is still amazing if ya ask me!!! Infact, I’m gonna listen to it right now!!!! Glad you liked it Dawn. Chat soon, Ross #DreamTeam

  2. Oh how lovely, congratulations on your wedding! What a perfect present, this would have most definitely made me blub away 🙂 Thanks for linking up to #dreamteam

    1. Well thank you very much Bridget!! It was the perfect day and it was matched with a perfect gift. We have it on repeat constantly!! Thanks a million for sharing it also! Chat soon, Regards, Ross #Dreamteam

  3. Nige says:

    What a wonderful idea so beautiful Thanks for linking to the #THAT FRIDAY LINKY come back next week please

    1. Thanks Nige. It’s such a beautiful gift – and that voice?! Holy Moly Aimee is unreal. Thanks for sharing too! Cheers, Ross #TheFridayLinky

  4. Alan Herbert says:

    What an amazing wedding present Ross. Sure you married the right sister lol..

    #thatfridaylinky
    Alan Herbert would luv you to read…I’m NOT a tomboy!My Profile

    1. Hahahaha, agh Jayzus yeah I feckin hope so!!!! It’s an amazing song, very personal and I can’t stop listening to it!! Thanks for listening & sharing man, really appreciate that. Cheers Alan, Ross #ThatFridayLinky

  5. Emily says:

    What a lovely idea! A personalised song, such a fab idea! Thanks for linking up to #ThatFridayLinky
    Emily would luv you to read…The Importance Of Your Children’s Financial FutureMy Profile

    1. Absolutely agree Emily, we’ll have that forever and that’s a beautiful thing. Thanks for listening. Regards, Ross #ThatFridayLinky

  6. Wow, that’s such an awesome tune! How amazing for you and Mel to have your own personalised song 🙂
    I hope your special day was perfect.
    Wishing Aimee all the very best with her musical career, I will be sharing the shit out of it! #MMBC

    1. Hey Jayne. I couldn’t agree with you more if I tried 🙂 I love it. The Mrs. loves it, it’s such a special gift to give & to receive. Agh our wedding day was the absolute business, just wish we could do it all over again and I wouldn’t change one single bit of it, I just want to press the reply button! And I love that you’re gonna ‘share the shit out of it’ hehehehehe. Do, share it everywhere. Thanks a million, chat soon. Ross #MMBC

  7. Congratulations on your wedding! This is such a beautiful and special present 🙂

    #MMBC

    1. Thank you Catherine. Yeah it really is such a lovely gift that’ll stay with us forever. Thanks for listening. Regards, Ross #MMBC

  8. Oh this is just beautiful! What a lovely lovely thing to do! Even as a stand alone song, with no background, it’s such an amazing song. I will be sharing away! #dreamteamn

    1. Yes Laura!!! Thank you so so much for sharing. I genuinely think it could easily be in the charts and succeed, no blinkers on either. It’s just quality. She is gonna go places for sure. So glad you liked it and thanks a million for listening/commenting/sharing. Chat soon, Ross. #Dreamteam

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge